klient

Slow Life

identyfikacja wizualna: dobór kolorystyki firmowej, dobór czcionek, logo, wizytówka, plakaty, voucher

Strona www

Slow Life to marka, której misją jest propagowanie idei slow: pokazywanie,
że mniej znaczy lepiej, że ważniejsza jest jakość a nie ilość w każdym aspekcie życia a także propagowanie zdrowego stylu życia poprzez slow jogging.

logo
W projekcie zastosowano styl ręcznie pisanej czcionki dla litery S oraz L.
Nawiązanie do kaligrafi symbolizujące niespieszność i spokój, wpisuje się w filozofię Slow Life.
Zakończenia liter mogą przywołać na myśl wstążki gimnastyczne, symbolizujące ruch a jednocześnie
uważność. Pozostałe czcionki użyto proste aby zachować całość w stylu minimalistycznym.

www.olajonczy.pl

Moodboard

„Współpracę z Panią Anią będę mile wspominać przez długi czas. Nie do końca wiedziałam, jakiej strony chcę i potrzebuję. Pani Ania cierpliwie ustalała ze mną wszystkie szczegóły, radziła, proponowała, zmieniała, żebym mogła zobaczyć o czym mówimy. Dzięki temu cały projekt został zrealizowany w umówionym terminie. No i efekt: ja jestem bardzo zadowolona. Polecam współpracę z Panią Anią każdemu a w szczególności tym, którzy nie mają jasnej wizji tego, czego chcą;-) 

Aleksandra Jonczy